2015. május 25., hétfő

Legjobb , én ugyan már!

Hiszem hogy mindenki a legjobb valamiben.
A kétszeres Nobel díjas Marie Curie irta: ” Hinnünk kell, hogy tehetségesek vagyunk valamiben, és azt a valamit bármi áron is el kell érnünk. „  OK eddig jó. Mindenki szeretne szenvedélyvezérelt életet élni és azt csinálni amire született. Ok . De ugye élni is kell valamiből. Rezsit fizetni, kaját ruhát venni stb. Igy hát mi a vége?  Túléljük a hetet és élvezzük az estéket meg a hétvégéket. Ennyi lenne az élet ? Nem hiszem. Szerencsére manapság van más út is mint lehúzni egy vállalatnál 8-10 órát naponta, munka helyett „ csak” azt csinálni  amihez igazán értünk  amire születtünk.  Na erre hajtok most.  Jó de itt a masodik kérdés, miben is vagyok én jó? Honnan lehet azt tudni? Nem vagyok élsportoló, híres művész vagy tudós, csak amolyan átlagos képességű . Jó vagyok hallgatásból, jó vagyok problémamegoldásból. Jó vagyok abban hogy vészhelyzetekben helyén az eszem és a szivem. Szenvedélyesen érdekelnek az emberek. Érdekel , hogy megtaláljam bennük a legjobbat, hogy segitsek kibontakozni milyenek is valójában. Annyira sokszínűek vagyunk. Annyit tudunk tanulni egymástól. Számomra a leginspirálóbb dolog ha valaki teljesen azonos önmagával. A tetteiben a viselkedésében a kinézeteiben. Harmóniában van a világgal de legfőképpen önmagával. Ezt keresem magamban, és ezt szeretnék segíteni megtalálni másokban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése